Біблійна школа духовного вдосконалення Єпископа Олега Ведмеденка
  на головну    укр   рус      Вчення Господнє полягає в єдиному слові: ВОЗЛЮБИ! Возлюби, а для цього СМИРИСЬ, а отже прийми ближнього свого та обставини свого життя такими, які вони є: без гніву і роздратування, без страху і тривоги, без гордощів та образи.
ПОШУК В РОЗДІЛІ СТАТТІ:

Стаття № 223: Про прийняття під омофор Апостольської Православної Церкви (АПЦ)


Принцип прийняття під омофор Апостольської Православної Церкви простий, і повністю відповідає вченню Христової Церкви: «Бог гордим противиться, а смиренним дає благодать...» (Якова 4:6). Служіння єпископа полягає насамперед у тому, аби оберігати церкву від «ідольських жертов» (обрядовір’я) та «крови» (агресії і нетерпимості, духа насильства та користолюбства), від «задушенини» (догматизму) та «блуду» (зі світом) – див. Дії 15:29. Як і апостол стверджує: «Не єднатися з тим, хто зветься братом, та є перелюбник, чи користолюбець, чи ідолянин, чи злоріка, чи п`яниця, чи хижак. Із такими навіть не їсти…» (1-е до Коринфян 5:11). Найважливішим критерієм являється смирення, оскільки Православ`я – це насамперед дух смиренномудрості, виражений в містичному досвіді Христової Церкви.

Три засоби, три важелі визначив Господь пастирям Церкви, аби успішно здійснювати ввірене їм служіння – це слово (духовне розуміння Писання, проповідь, чітке розуміння шляху), таїнства (духовне відчуття, практика віри) і церковна дисципліна. «Тож ідіть, і навчіть всі народи (слово), хрестячи їх в Ім`я Отця, і Сина, і Святого Духа (таїнства), навчаючи їх зберігати все те, що Я вам заповів (церковна дисципліна)...» (Від Матвія 28:19,20) Навчіть – охрестіть – і продовжуйте навчати в церковній громаді. Сьогодні два з них – слово і церковну дисципліну – номінальне православ`я фактично відкинуло як непотрібні, або мало придатні до справи, і намагається самими таїнствами вести паству до Божого Царства.

«Проклятий, хто робить роботу Господню недбало» (Ієремії 48:10). До церковного служіння слід ставитися серйозно. Духовне розуміння, віра смиренна, що чинна любов`ю і церковна дисципліна – ось три умови прийняття під наш омофор (остання виражається у т.ч. й у вигляді добровільної десятини на загальноцерковні потреби).

Священний Синод АПЦ рекомендує всім єпископам нашої Церкви наступне. Якщо священнослужитель або мирянин, що має бажання перейти під омофор Апостольської Православної Церкви, перебуває під забороною (забороною в служінні, в євхаристійному або церковному єднанні), – то хай зніме заборону шляхом покаяння, а після вийде за штат. Винятком може бути випадок, коли заборона накладена не за конкретні гріхи або правопорушення, але за внутрішні переконання. Якщо ж колишній правлячий архієрей не приймає покаяння – немає гріха, що може перемогти милосердя Боже. Такі випадки повинні розглядатися нашими єпископами особливо ретельно, і лише після цього має вирішуватися питання про прийняття під омофор АПЦ.

У перереєстрації Статутів незалежних православних громад, які переходять під омофор Апостольської Православної Церкви, немає жодної потреби. Скажімо, громада «Христового Воскресіння» м. Луцька (Україна), згідно з власним Статутом, зберігає свій статус і назву: «Незалежна православна релігійна громада “Христового Воскресіння” м. Луцька», та ієрархічно підпорядковується настоятелю громади і правлячому архієрею (єпископу).

www.vedmedenko.org.ua

Наші групи в соціальних мережах:

Facebook: Олег Ведмеденко

Вконтакте: Олег Ведмеденко

Наші блоги в соціальних мережах. Додавайтесь: