Біблійна школа духовного вдосконалення Єпископа Олега Ведмеденка
  на головну    укр   рус      Вчення Господнє полягає в єдиному слові: ВОЗЛЮБИ! Возлюби, а для цього СМИРИСЬ, а отже прийми ближнього свого та обставини свого життя такими, які вони є: без гніву і роздратування, без страху і тривоги, без гордощів та образи.
ПОШУК В РОЗДІЛІ СТАТТІ:

Стаття № 66: Народження і втілення


Запитання читача:
Питання про Святу Трійцю. Якщо Бог Син народжений “передвічно” (тобто раніше, перше усілякого часу), то як же бути з Різдвом Христовим? А якщо Він народжений 2000 років тому, то чим була Свята Трійця до цього?

Відповідь:
Свята Трійця ЗАВЖДИ БУЛА, Є І БУДЕ ЄДИНИМ БОЖЕСТВОМ.

Не можна плутати поняття “народження” і “воплочення” (втілення). Два тисячоліття тому назад сталося саме ВОПЛОЧЕННЯ Сина Божого, як і сповідуємо ми в символі православної віри: Він для нас, людей, і для нашого спасіння з Неба зійшов, І ТІЛО ПРИЙНЯВ від Духа Святого і Марії Діви, і СТАВСЯ ЛЮДИНОЮ.

Різдво Немовлятка Ісуса – є ВОПЛОЧЕННЯ Бога на землі, добровільне прийняття Ним людства для того, щоб наблизити Себе до людини, стати своєрідним “мостом” між Творцем (власне Собою) і творінням. Що ж стосується предвічного НАРОДЖЕННЯ Сина від Отця, то це зовсім інше поняття.

Догмат про Пресвяту Трійцю звучить так: Отець – неродженний; Син – народжується від Отця; Дух Святий – сходить від Отця. Тут “народжений” не в розумінні деякого народження в часі і в просторі. Слово це використовується для відмежування від “створений”, підкреслює одноістотність Отця і Сина як єдиного Божества, єдиного Бога. Бо Сином “і віки сотворені”.

Син – втілення волі Отця, через Нього Отець і Творить, і являє Себе світові. Він і Отець – одне.

Триіпостасність Божества наочно демонструє наше Сонце. Ми сприймаємо його в першу чергу власне як Сонце (за аналогією – Бог Отець), в цьому слові виражена вся суть предмету. Але Сонце СВІТИТЬ. І бачити ми його можемо лише як світло (постійно від нього народжуються фотони світла, які складають єдину суть з самим світилом. За аналогією – Бог Син, Який не народжений в часі, але постійно НАРОДЖУЄТЬСЯ від Отця, являє нам Отця, і є з Ним одно). Однак Сонце ще й ГРІЄ! Це образ Духа Святого, що Його ми бачити не можемо, але тепло благодаті Якого відчуваємо. І Благодать ця – також від Отця. То що? Хіба ми віримо в три Сонця? Ні! Сонце єдине, як єдиний Господь, але воно і світить, і гріє. Це ніби три лиця, три прояви, три іпостасі єдиного світила. І як не може існувати світло й тепло без Сонця, так неподільне і Саме Божество. Неподільне, хоча й не злитне.


Наші групи в соціальних мережах:

Facebook: Олег Ведмеденко

Вконтакте: Олег Ведмеденко

Наші блоги в соціальних мережах. Додавайтесь: